PREKIŲ KEITIMAS, GRĄŽINIMAS

  • EL. PARDUOTUVĖS PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

    1. Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja:
      - sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
      - sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

    2. Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša el. paštu info@case1up.lt. Gavęs Pirkėjo prašymą, Pardavėjas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

    3. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

    4. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti Lietuvos pašto registruota siunta arba kitu būdu susitarus su pardavėju. Kokybiškų grąžinamų arba keičiamų prekių pašto išlaidas apmoka pats pirkėjas.

    5. Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją telefonu arba el. paštu: info@case1up.lt arba +370 67747626

    6. Grąžinama kokybiška prekė turi būti originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir t.t.). Šalys susitaria, kad prekės pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini, norint apžiūrėti prekę, nebus laikomi esminiais išvaizdos pakeitimais.

    7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 4 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

    8. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis kokybiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, įskaitant ir kaina už pristatymą.

    9. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą akcijos metu, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

    PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

    Prekių keitimas ir grąžinimas vyksta pagal Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimu - Nr. 738 redakcija. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių nuostatas prekės keičiamos ar grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu infa@case1up.lt

    1. Grąžindamas tinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę bei pirkimą įrodantį dokumentą ir nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė jo netenkina, ir vieną iš Civilinio kodekso 6.362 straipsnio 1 arba 2 dalyje nurodytų reikalavimų.

    2. Grąžindamas netinkamos kokybės prekę, vartotojas pardavėjui pateikia prekę bei pirkimą įrodantį dokumentą ir nurodo prekės trūkumą (-us) ir Civilinio kodekso 6.3641 straipsnio 1 dalyje nustatytais atvejais pasirinktinai pareikalauja prekę pataisyti (remontuoti) arba ją pakeisti.


    KOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

    Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais, arba grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Atkreipiame dėmesį, kad pirkėjo reikalavimas pakeisti arba grąžinti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos, originalioje pakuotėje ir pirkėjas turi pirkimą įrodantį dokumentą - originalų pirkimo kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą.

    NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

    Jeigu klientas kreipiasi nurodydamas, kad prekė yra nekokybiška, klientas privalo pateikti originalų pirkimo kvitą, PVM sąskaitą faktūrą, arba antspaudu patvirtintą banko operacijų išrašą. Toliau prekė aptarnaujama pagal garantinio aptarnavimo taisykles. Nepateikus originalaus pirkimo kvito, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti prekę keitimui, grąžinimui ar remontui.

    NEGRĄŽINAMOS PREKĖS

    Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą. Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis, arba grąžinti sumokėtus pinigus Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytomis sąlygomis gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:

    • fotografijos ir kinematografijos prekes, spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius, mašinas ir mechaninius įrenginius, elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus, optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, laikrodžius, žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis. Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus.

NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir sužinokite naujienas pirmieji.